Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2010 16:20 - Коледни мечти
Автор: de6kata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 607 Коментари: 0 Гласове:
2



Колко е хубаво ,че скоро пак ще е Коледа,Колко е хубаво ,че скоро за малко ще забравим проблемите си ,които ни следват постоянно.За мен Коледа е едни невероятен празник,празник ,когато хората са по-добри,когато хората са по-усмихнтаи и когато не забравяме  да правим добро.Аз се опитвам по-това време на годината да правя хората около мен щастливи-надявам се и тази година да е така .Поглеждам светещите витрини и голямата елха накичена с малки и шарени топки,поглеждам как се сипят малки бели снежинки,поглеждам и си казвам дано всеки да усети магията на Коледа,дано в всяка къща има топла вечеря  и дано всяко дете не е забравило Коледния дух.Иска ми се да не сме толкова щастливи само по празниците ,когато гледам лампичките как светят и когато виждаме усмивите на близките си .Пожелавам тази Коледа да е различна да си спомним и да откриме добротата в себе си .Винаги има нови мечти и стремежи.Винаги има днес и утре.
Пожелавам едни незабравими празници на всички,пожелавам да се радваме на малките неща.
:)


Тагове:   мечти,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: de6kata
Категория: Други
Прочетен: 21675
Постинги: 9
Коментари: 3
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930